Dec 19, 2009

colours of my life

16-12;
aku,adib n my mom went 2 kl..naek bas..
lme da x naek bas..
btolak dari kerteh at 11 pm..
naek kat pertonas ketey..
arrived at pekeliling at 4 am..
then bapak aku datang amek..
stay kat the zone klcc..

17-12;
ari yang ditunggu2 da tibe..
bangun kul lapan..
then siap2..untok raptai majlis terima adiah kat menara PNB..
jumpa abg fadzly..
dapat kawan baru...zul..dari sungai buloh..
die dapat second prize untok katogory panton...
borak2 ngn die sal plkn..
bhaha..

kul 230 pm..stat majlis sebenar..
tggu dato' pah ceroh..kul 3 15 baru sampai..
aku duk kutok die ngn zull.
time die datang..org laen bdiri..
aku ngn die jewk x bangun..
bhahhah...dah la datang lambat..
nak suh orang bdiri lak..
no way..
best gler pogram 2h...
ye la...dapat 2000 la katekan..
tp aku x puas aty..camner la dapat no 2 jewk..
padahal yang no 1 2h..gambar x la cantek maner pown..
biar la..redo jewk..

abes pogram kul 5...
col cikggu bedah..
tyer cam ner lawatan..
then die msg aku..cakap nk pg times square..
aku pown jalan kaki dari otel..pegi bukit nenas..
amek monorail..pegi imbi..
sampai sane..jupe kawan2..
aku pown g jalan2 ngn azmer..
ngte hale skali g...
pas2h..makan kat mary braun..
then..naek bs g cheras..tdo kat bunggalow sapew tah..bapok umoh..
pas2h..isam bob main seren..benggok bak ar..

18-12;
dari kl..btolak g peyrock..
g tambun..main air..
chek in kat ipoh..then roda2 bandar ipowh..

19-12;
btolak g klantan..
lam bas..mak aku col..
ckap moto aku ilang..
sial bak ar..
sapew x taw curi..
mapuh ar..
sampai bukit bunge..bli barang..
pas2h..btolak balek ketey..
sampai umah kul 12 mlm..
penat...tp best..
hahaha..


;malas nk tules..tp nak tules..